FYFAN

Jag är upprörd, jag hoppas på kaos och kanske nyval. Eller bara kaos. Nu är det viktigt för mig att prata med människor, jag får lära mig mycket om SUMAK KAWSAY - det fina livet, här. RESPEKT för naturen som vi är en DEL av, respekt för alla medmänniskor, meddjur, medliv. ALLT är liv. Det finns inget gott liv om inte ALLA delar det. Född i Sverige eller i Afghanistan, ingen skillnad. Det är viktigt att få prata med folk om det, bara sprida det lite i ett samhälle där "den andra sidan" äger allt och har absolut majoritet i åsikts"kriget"... /Anton

Kommentarer
Postat av: Carmen

Toñito!

Trodde att du ville ha nyval i Ecuador ;-) Med tanke på händelserna i Ecuador, vore det kanske bra om du förtydligar att det handlar om Sverige.

2010-10-19 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0