Amelie


Amelie;
är kollektivets enda skåning, och en hyfsat stolt sådan. Jag tycker om att överraska, lukta på jäst, bli överraskad och att kissa naken i havet. Om det något gång kommer upp något som jag tycker mindre om så försöker jag åtminstone förstå, och om det inte går så brukar jag vara rätt bra på att acceptera att jag helt enkelt inte kan förstå allt.

Jag är en öppen person - allätare för jag ogillar förbud av de flesta slag, och framförallt för mig själv. Men jag låter mig gärna inspireras av andra och är nyfiken på det mesta. För mig är andras historier mer spännande än mina egna, för mina egna vet jag ju redan slutet på.

Lugn är min favoritkänsla, men med rytm blir jag lite lätt galen och dansar genom att försöka ha så många kroppsdelar som möjligt i rörelse på en och samma gång.
Det händer att jag funderar mycket och utbyter gärna tankar om livets knasigheter, och är bland annat nyfiken på döden. Men den får gärna vänta, för innan dess ska jag bosätta mig i ett litet hus täckt med murgröna vid en sjö, leva ett fridfullt liv och odla mitt eget levebröd. Eventuellt i Sverige - antagligen inte.
"Det löser sig"

Kommentarer
Postat av: Anton

hoooola! boa coisa boa coisa. :)

2010-05-17 @ 14:43:52
URL: http://myspace.com/donanton
Postat av: My

Snuttplutt! Jag skickar böckera te Ecuadoooor! Haft så fasligt mycket att göra i veckan. Maila mig adressen när ni kommer fram. Tjo Gullesnutt!

2010-05-21 @ 20:05:01
Postat av: julia

woohooo heja amelie!

2010-05-25 @ 22:56:31
Postat av: frida

du är så fin.

2010-06-11 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0