Emma!

En Emma från Jönköping som är 23 år. Bor och har bott lite överallt. Nu under våren har det varit Österfärnebo och Stockholm där min fina Felix bor.  Innan jag hamnade på Färnebo har jag jobbat, mest med mobiler (halleluja att slippa det). Har bott i Göteborg men sen lockade nya äventyr så drog till Cypern sommaren 08 sen London under hösten. Våren 2009 flyttade jag hem till mitt kära Jönköping igen, efter ett tag ville jag göra något som jag alltid velat, något som alltid funnits inom mig o skavt lite grann. Att göra något vettigt, lära mig något annat än batteritider och försäljningsknep!
Hittade en affisch om Färnebo, sökte, höll tummarna och här är jag!
Sitter på hostelet i Quito och har precis ätit frukost, klockan är 10.30. Ska snart ge oss ut på promenad genom staden, ska försöka hitta gamla staden som ligger ganska  nära där vi bor. Igår var en lugn dag, vi gick en rundtur i området där vi bor. Vi hittade en underbar park med massa barn och vuxna som umgicks och lekte där satt vi en bra stund och tittade på folk och försökte vänja sinnena på den nya miljön.

Kommentarer
Postat av: allyandrén

Saknar dig emma! kan du inte ringa snart? eller så kan jag ringa imon, måste prata med dig! puss <3

2010-06-01 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0