Filip

Filip
Tjo Filip heter jag och jag är härnösandsbo men är delvis uppväxt i skåne (andra skåningen=). Jag gillar det mesta men kanske främst musik, kampsport, fridykning och äventyr. Jag tar livet som det kommer och ser alla erfarenheter som bra erfarenheter. Vi lär oss genom att uppleva och allt vi upplevt ger oss möjligheten att agera andorlunda när vi upplever att det vi upplevt upprepas. På så sätt kan vi med våra erfarenheter se till så att vi får nya erfarenheter genom att tänka efter och se till så att vi inte fastnar i ett mönster. Det är altså viktigt att testa på olika saker enligt mig och därför är jag här (eller där).
__________________________________________________________________________

Ärlighet är väldigt viktigt enligt mig. Om man är ärlig med varandra så kan man få en bättre uppfattning om hur man uppfattas som person och då kan man utifrån den bilden av sig själv sträva mot att bli den man vill vara. -Du är väl inte oföränderlig va?
__________________________________________________________________________

Min vanliga sinnesstämning är glad och lugn. Livet blir inte bättre än vad man gör det så jag tar det lungt och ler innombords. Bra händelser kan liknas vid en hård godis, de räcker längre om man suger på dom.

Kommentarer
Postat av: toñito

fan vad bra! :) snyggt,roligt o intressant

2010-05-20 @ 11:22:06
Postat av: Hélène

Trevlig blogg - hoppas ni får en trevlig och givande resa till Ecuador. Uppdatera så fort ni får tillgång till el och dator-ser jag framemot:) Kram från en av resenärernas släkting!!

2010-05-20 @ 14:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0