Miguel El Travieso

Halla alla goa hombres y muyeres, nu ar det dags att forklara vem jag ar. Ja det ar alltid en bra fraga. Jag ar fodd i dom djupa skogarna av Smaland, i en fin kust stad som brinner for HV71 och J-Sodra, Jonkoping. Jag ar 23ar, 192cm, 85 pannor och brun grona ogon...

Efter min examen pa Sandas Idrottsgymnasium har jag jobbat i Spanien, Schweiz och Turkiet. Jag ar intresserad av kulturer, ekologiskt jordbruk och globala rattvise fragor. Tycker om att spela basket, gitarr, wolleyboll, golf och fotboll. Mina basta stunder ar langa vandringar eller att inte gora nagonting alls och bara lyssna pa pappas gramofon. I gruppen ar jag nog den glade och positiva, har jag fatt hora iaf. Jag tar dagen som den kommer och forsoker att gora det roligaste av den. Som en fin van till mig en gang sa
- Hellre en dag som en tiger, an hundra ar som ett far!

I skrivandets stund ar jag redan i Quito, Ecuador tillsammans med hela klassen fran Farnebo. Om tva veckor nar spanska skolan slutar, aker jag ivag med tva underbara manniskor, Emma och Lina. Vi ska gora varan praktik for FENOCIN i bergen i Loja och i den djupa djungeln i Amasonas.

Ska forsoka halla er uppdaterade, om jag hittar en dator i djungeln.
Pa aterseende/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0