filho do mundo

Anton;
är namnet de gav mig, det har jag lärt mig att tycka om.
Jag gillar musik, att digga ,dansa och jamma den natten lång, att laga mat, leka och skapa.
Skratt, med-människor och djur är något som jag absolut inte vill vara utan! Att filosofera och tänka över vår värld är något jag tycker om, att drömma om revolution och rättvisa. Jag är hoppfull.

Anpassningsbar, det är jag. Ibland byter jag personlighet med kulisserna kanske lite för lätt och snabbt(?).
Jag är en spillevink som vill lära sig, 'se nåt nytt'.
Det är nog bra inför detta Ecuador-äventyr, då det förmodligen aldrig kommer råda någon brist på just 'nåt nytt'.
Brister är också något som jag har tillräckligt av, men det kan någon annan få berätta om.

Nu stundar ett nytt kapitel i mitt och alla våras liv, och allt ovan nämnt om mig kommer att sättas på prov, böjas på och möbleras om.
Vem vet vem vi kommer vara sen? Inte ens storebrorsan.

Jag är i alla fall nöjd och otroligt glad för mitt liv, och står med mina två små på jorden och tänker mig drömskt och förväntansfullt fram emot den stundande resan.

"Ett bra citat".
Kram, don toñito.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0